ABCserwisu.pl
RU DE EN PL

FAQ




1.1 Czym jest aplikacja abcserwisu?

E-usługa w postaci programów dostępnych przez typową przeglądarkę internetową, wspomagającą obsługę techniczną urządzeń i maszyn. Podstawą portalu jest program do wspomagania obsługi technicznej, w której będzie można wprowadzać i przechowywać dane o swoich maszynach a w wersji rozszerzonej umożliwi ta aplikacja wymianę danych pomiędzy aplikacjami klienta a e-usługą w każdą ze stron.

1.2 Jak się zarejestrować?

Aby zarejestrować się na www.abcserwisu.pl należy nacisnąć przycisk .

1.3 Jakie wymagania posiada aplikacja?

Aplikacja internetowa, dostępna jest z dowolnego komputera podłączonego do Internetu przez typową przeglądarkę internetową.

1.4 Jakie są dostępne pakiety?

  • E-POMOCNIK SERWISOWY
    • Pakiet Basic (30zł netto)
    • Pakiet Standard (50zł netto)
    • Pakiet Premium (100zł netto)
  • E-OPIEKUN SERWISOWY
    • Pakiet Basic (500zł netto)
    • Pakiet Standard (1 000zł netto)
    • Pakiet Premium (2 500zł netto)
  • E-LOKALIZATOR SERWISOWY
    • Pakiet Basic (250zł netto)
    • Pakiet Standard (1 500zł netto)
    • Pakiet Premium (3 000zł netto)

1.5 Gdzie przechowywane są dane mojej firmy?

Dane znajdują się na specjalnie skonfigurowanych serwerach, w nowoczesnych serwerowniach.

1.6 Kiedy pojawią się uaktualnienia?

Aplikacja rozwija się z dnia na dzień, wszystkie uaktualnienia będą wykonywane bez ingerencji z pracę użytkowników.

1.7 Czy można dokonać płatności online?

Tak, oczywiście.

1.8 Czy muszę podawać wszystkie dane rejestracyjne?

Tak. Dane te są niezbędne do przygotowania umowy.

1.9 Kiedy otrzymam umowę oraz fakturę?

Podczas rejestracji generowana jest faktura proforma oraz umowa abonencka, która zostaje wysłana na e-mail podany podczas rejestracji.

1.10 Jak przedłużyć ważność konta?

Aby przedłużyć ważność konta, należy wykpić pakiet bezpośrednio w aplikacji poprzez usługę dotpay.

1.11 Jak sprawdzić stan rachunku za wysłane SMSy?

Aby sprawdzić stan rachunku należy w aplikacji przejść do opcji „Ustawienia”, na dole strony znajduję się aktualny stan rachunku.

1.12 Czy można skorzystać z wirtualnego specjalisty?

Tak, oczywiście.

1.13 Jak korzystać z wirtualnego specjalisty?

Aby skorzystać z wirtualnego specjalisty należy kliknąć ikonę „Pomoc”, następnie trzeba zadać pytanie.

1.14 Jak wyłączyć/wyłączyć powiadomienia sms?

Powiadomienia SMS można włączyć/wyłączyć w opcji „Ustawienia”, znajdującej się w górnej belce aplikacji. Takie zmiany może wykonać tylko Administrator systemu.

1.15 Co zrobić, gdy pojawi się błąd?

Należy zgłosić problem poprzez Help-Desk lub Infolinie do profesjonalnych specjalistów.

1.16 Czy jako osoba prywatna może się zarejestrować oraz wykupić pakiet?

Osoba prywatna może również dokonać rejestracji oraz wykupić pakiet.

1.17 Czy forum wymaga oddzielnej rejestracji?

Tak, na forum należy wykonać rejestrację

1.18 Jakie załączniki można dodawać?

Rozszerzenia: JPEG, JPG, PNG, PDF.

1.19 Co zrobić w przypadku zagubienia hasła?

Należy zgłosić się do administratora systemu.

1.20 Jak zmienić hasło?

Hasło można zmienić w opcji "Pracownicy"... Takie zmiany może wykonać tylko Administrator systemu.

1.21 Dostęp do aplikacji został zablokowany, co zrobić?

Proszę o kontakt z naszą Infolinia, prawdopodobnie odnotowano brak płatności lub okres ważności zakończył się. W celu przedłużenia wykup pakiet.

1.22 Czy mogę zmienić swój Login?

Tak, można zmienić login użytkownika w opcji „Pracownicy”. Takie zmiany może wykonać tylko Administrator systemu.

1.23 Gdzie znajdę wersję demonstracyjną programu?

Demo aplikacji znajduję się na stronie www.abcseriwsu.pl w zakładce "Wersja Demo".

1.24 Jak sprawdzić ważność konta?

Ważność konta pojawia się w lewym górnym rogu, pod nazwą pakietu.

 
Idź na górę



# #
Get Adobe Flash player Get Adobe Flash player